ÁSZF

Üdvözlünk a Lovaskate-Budapest Webshopban!

Tartalomjegyzék:

Üzemeltetői adatok
Tárhelyszolgáltató adatok
A honlap és a webáruház használata
Megvásárolható termékek, szolgáltatások
Rendelés menete
Rendelés feldolgozása
Rendelés teljesítése
Fizetési módok
Szállítási módok
Szállítási díjak
Sérült csomag
Jótállás
Elállási jog
Panaszkezelés
Vásárlói elégedettség
Elállási nyilatkozatminta 

ÜZEMELTETŐI ADATOK

Üzemeltető: Lovaskate Webshop
Székhely: 2900 Komárom, Kelemen László u. 12. 2./5.
Adószám: 57478438-1-31
Közösségi adószám: HU57478438
Nyilvántartásba vevő szerv: Nemzeti Adó- és Vámhivatal Központi Irányítása
Elektronikus elérhetőség: lovaskate.webshop@gmail.com
Telefonos elérhetőség: +36306487592
Kapcsolattartó: Oláh Katalin Zsófia, Dajka Katalin Róza 
Személyes átvételi lehetőség: Budapest 3. kerület
Megrendelések feldolgozása: 1 nap
Megrendelések teljesítésének átlagos ideje 2-5 munkanap

TÁRHELYSZOLGÁLTATÓ ADATOK

Név: Onlinex Solutions Kft.
Székhely: 5600 Békéscsaba, Andrássy út. 7. 2. em. 7.
Cégjegyzékszám: 04-09-014868
Adószám: 26701581-1-04
Elektronikus elérhetőség: contact@superwebaruhaz.hu

A HONLAP ÉS A WEBÁRUHÁZ HASZNÁLATA

A webáruházban regisztráció nélkül is lehet böngészni, de a megrendelés leadásához regisztráció szükséges.

A webáruházba történő regisztrációval, illetve rendelés leadásával kijelented, hogy elfogadod, és kötelező érvényűnek tekinted magadra nézve a jelen ÁSZF-ben foglaltakat és az adatkezelési, adatvédelmi tájékoztatóban leírt feltételeket.

A regisztráció során tévesen és/vagy hibásan megadott adatokra visszavezethető bármely problémáért, kárért, költségért, továbbá a regisztráció során megadott adataidban bekövetkezett változásból eredő kárért felelősséget nem vállalunk.

Amennyiben adataidban hibát találsz, vagy időközben azok változtak, kérünk, hogy írásban jelezd felénk. Ennek elmaradásából eredő kár vagy hátrány kizárólag a fogyasztó, felhasználó terhére esik.

A termék/ek vételára mindig a kiválasztott termék vonatkozásában feltüntetett bruttó összeg és forintban értendő. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra. A termékekért fizetendő végösszeget, valamint az ezen felül felmerülő szállítási díjat a megrendelést visszaigazoló elektronikus levél tartalmazza. 

A regisztráció és a fogyasztói szerződéskötés nyelve a magyar és kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre.

Az 1 forintos és 2 forintos címletű érmék bevonása következtében szükséges kerekítés szabályairól szóló 2008. évi III. törvény rendelkezései a felek közötti jogviszonyra irányadóak.

MEGVÁSÁROLHATÓ TERMÉKEK, SZOLGÁLTATÁSOK

Kiskereskedelem:
Webáruházunk készleten lévő termékek értékesítésével foglalkozik.

Termékgyártás:
Számos terméket mi magunk készítünk, melyeket bármikor megvásárolhatsz aktuális kínálatunkból.
Saját elképzelés alapján egyedi termékek elkészítését is vállaljuk, de felhívjuk figyelmedet, hogy ebben az esetben a személyes átvétel csak KOMÁROMBAN lehetséges és a postázás is innen történik. Több terméket vásárlása esetén az egyedileg kért terméket és a készleten lévő terméket nem áll módunkban együtt postázni!

RENDELÉSI MENETE

A rendelés leadásához regisztráció, majd a fiókba való belépés szükséges.

A megvásárolni kívánt termék adatlapján a "-" és "+" jelekkel állthatod a rendelni kívánt darabszámot. Csak annyit tudsz rendelni, amennyit a készlet is enged, ezt a szürke "Készlet" mezőben láthatod.

Tedd a kosárba a kívánt terméket!

Ha szeretnél mást is, kattints a "Vásárlás folytatása" gombra. Ha nem, menj végig a pénztári folyamaton, kattints a "Kosár áttekintése és fizetés" gombra.

Kosár áttekintése menüpont alatt megnézheted annak tartalmát. Itt még mindig módosíthatod a termékek darabszámát, vagy visszatérhetsz a vásárláshoz.
A "Tovább" gombra kattintva leadhatod a rendelésedet.

A Szállítás menüpont alatt kiválaszthatod a számodra legkedvezőbbet.
(A termék adatlapján található "Szállítás" fülön előzetesen ellenőrízheted, hogy milyen szállítási módokat kínálunk. Azonban, ha olyan termék is kerül a kosárba, melyre az nem érvényes, rendeléskor ezt már nem hozza fel a rendszer. Csak a felkínált lehetőségekből tudsz választani.)

A Címek menüpont alatt megadhatod szállítási címedet. Automatikusan beírásra került a Regisztrációkor megadott cím, ám az "Egyéb cím hozzáadása" gombra kattintva újat is megadhatsz.

A postán maradó ajánlott levél esetén itt érdemes megadni a posta címét, ahol később a csomagodat át tudod venni.

A Foxpost automatába kért csomagok esetén térképről válaszhatod ki a célautomatát. Kiválasztás után az alatta megjelenő kék mezőben tudod ellenőrizni.

Még ebben a menüpontban kiválaszthatod, vagy módosíthatod a korábban megadott számlázási címet.
Amennyiben házhozszállítást kérsz, úgy bepipálhatod, ha a két cím megegyezik.

A Véglegesítés menüpont alatt leadhatod a rendelésedet.
Amennyiben postán maradó ajánlott levélként kéred a postázást, az itt lévő megjegyzés rovatba még mindig megadhatod a posta címét (amennyiben ezt korábban nem tetted meg), valamint egyéb észrevételedet, kérésedet itt tudod közölni velünk.

Felhívjuk figyelmedet, hogy a rendelés leadása fizetési kötelezettséggel jár!

 A Webshop árukészlete Budapest 3. kerületben található, de egyes termékek (pl. fátyol, harisnyakötő, köntös stb.) Komáromban is átvehetők.

(A komáromi kínálatunkért kattints a "Partnereink" modul képére.)

RENDELÉS FELDOLGOZÁSA

A rendelés leadását követően első körben egy automatikus üzenetet kapsz "Rendelés visszaigazolása" tárggyal.

Ezt követően egy általunk kiküldött email-ben igazoljuk vissza rendelésedet és a kiválasztott szállítási mód szerinti adatokat. Végösszeget és bankszámlaszámot, vagy átvételi helyszínt és időt.

A rendelések feldolgozása folyamatos. Akár hétköznap, akár hétvégén történik a vásárlás, 24 óra alatt visszaigazolunk.

RENDELÉS TELJESÍTÉSE

Készletünk folyamatosan változik, ezért előfordulhat, hogy a weboldalon még szereplő termék már nincs készleten és megrendelésedet nem, vagy csak részben tudjuk teljesíteni. Ilyenkor emailben vagy telefonon értesítünk.

Az utánvételes csomagokat 1-2 munkanapon belül postázzuk.

Az előre utalással rendelt termékeket az utalás beérkezése után szintén 1-2 munkanapon belül szállítjuk.

Kérünk, csak abban az esetben rendelj, ha visszaigazoló email-t követően 1-2 napon belül teljesíted az utalást. 3-4 nap elteltével emlékeztető email küldünk. Amennyiben nem érkezik meg a rendelés összege és válaszüzenet sem kapunk, úgy rendszerünk 5 napon belül törli a rendelést.

Bármely fizetési módot választod, a rendelés leadásával fizetségi kötelezettséged keletkezik!

FIZETÉSI MÓDOK 

Banki átutalással

A megrendelés feldolgozásakor egy külön email-ben küldjük a bankszámlaadatokat és a fizetendő végösszeget. A csomagot a pénz beérkezése után küldjük.

Utánvétellel

A csomag átvételekor a futárnak kell fizetni készpénzben, vagy bankkártyával.Az utánvételes fizetési mód 5000Ft-ot meghaladó kosárérték esetén választható.
Amennyiben rendelésed összértéke nem éri el ezt az összeghatárt, úgy ezt az opciót nem kínálja fel a rendszer.

Kérünk, hogy kizárólag abban az esetben rendeld meg a kívánt terméket, amennyiben a csomagátvételkor ki tudod fizetni annak díját a futárnak! 

Amennyiben a vevő a kiszállított terméket nem veszi át, a sikertelen, illetve az ismételt kiszállítás költsége és a visszaszállítás díja is őt terheli.

A csomag újraküldését kizárólag a csomag eredeti ellenértékének és az újbóli kiszállítás költségének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani, jövőbeni vásárlásaidat pedig nem áll módunkban utánvéttel teljesíteni. 

Készpénzben

Személyes átvétel esetén 3. kerületi telephelyünkön: 1033 Budapest Kaszásdűlő utca 5. címen, előre egyeztetett időpontban.

SZÁLLÍTÁSI MÓDOK

A megrendelt árut webáruházunk szerződéses partnereivel, a Fuvar.hu Kft. futárszolgálattal vagy FoxPost csomagterminálok útján szállítjuk, illetve személyesen is átvehető a budapesti telephelyünkön.

Megrendeléskor kiválaszthatod a neked legkedvezőbb szállítási módot, melynek díját a rendszer automatikusan hozzáadja a rendelés végösszegéhez.

A megadott szállítási módok 1db termékre érvényesek, ezért előfordulhat, hogy a kiválasztott termékek mindegyikénél kérhető ajánlott levélként a szállítás, viszont az összecsomagolt rendelést már csak postán maradóként vagy csomagként tudjuk feladni mérete/súlya miatt.

Személyes átvétel:

1033 Budapest (3. kerület) Kaszásdűlő utca 5. címen, előre egyeztetett időpontban.
Webshop vagyunk. A helyszín csak átvételi pont. Ruhapróbára, árukínálat megnézésére nincs lehetőség.

Ajánlott levél házhoz – Előre utalással

  • A Magyar Posta által meghatározott méretekig kérhető.
    Vastagság: 2,4cm
    Hosszúság: 32cm
    Szélesség: 22cm
  • Levélszekrénye kézbesítik.
  • A feladás előre utalás után történik.

Ajánlott levél postán maradóként – Előre utalással

  • Amennyiben a termék törékeny, vagy becsomagolt állapotban vastagsága meghaladja a 2,4cm-t, de súlya nem haladja meg az 500g-ot, postán maradó levélként tudjuk feladni.
  • Az általad megadott Postahivatalra kézbesítik a csomagot, ahol személyigazolvánnyal vehető át.
  • A csomag érkezéséről nem kapsz értesítést, de feladás után megküldjük a küldeményazonosítót, mellyel nyomon követheted a Posta.hu oldalon.
  • Szállítási idő feladást követően általában 3-5 munkanap.
  • Őrzési idő 10 naptári nap, mely után visszaküldik. Újra küldés esetén ismételt postadíjat kell fizetni.
  • A feladás előre utalás után történik.

Foxpost csomagautomata – Előre utalással

  • Automatába történő szállítás esetén térképes keresővel választhatod ki a célautomatát. 
  • Az átvételre 3 nap áll rendelkezésedre, melyhez sms-ben vagy viber-en és email-ben kapod a nyitókódot.
  • Szállítási idő feladást követően általában kb. 2-4 nap.
  • A feladás előre utalás után történik.

MPL csomagautomata – Előre utalással

  • Automatába történő szállítás esetén térképes keresővel választhatod ki a célautomatát. 
  • Az átvételre 2 nap áll rendelkezésedre, melyhez sms-ben és email-ben kapod a nyitókódot.
  • Szállítási idő feladást követően max 2 nap.
  • A feladás előre utalás után történik.
PostaPont átvétel – Előre utalással
  • Több, mint 3000 Postapont választható térképes kereső segítségével.
    Ilyen átvételi pontok lehetnek: posták, MOL kutak, Postapont Plusz pontok, Coop üzletek, Media Markt üzletek és Trend Maker üzletek.
  • Az átvételre 2 nap áll rendelkezésedre, melyhez sms-ben és email-ben kapod a nyitókódot.
  • Szállítási idő feladást követően max 2 nap.
  • A feladás előre utalás után történik.

Házhoz szállítás futárral

  • Szerződő felünk a Fuvar.hu Kft. biztosítja csomagjaink kiszállítását.
  • A futár házhoz/megadott címre kézbesíti a csomagot, melynek díjszabása a csomag súlyától függ.
  • A várható szállításról értesítést kapsz email-ben.
  • Szállítási idő feladást követően általában 1 munkanap, max. 2 munkanap.
  • Az első sikertelen kézbesítési kísérlet esetén másnap ismételt kézbesítés történik. A második sikertelen kézbesítési kísérlet után, a legközelebbi postahivatalba helyezik el a küldemény, ahol 5 napig őrzik azt. A címzett erről értesítést kap.

Előre utalás esetén: A feladás utalás után történik 1-2 munkanapon belül.

Utánvétel esetén:

  • A rendelés idejétől függően aznap, vagy másnap feladásra kerül.
  • A csomag átvételekor kell a futárnak kell fizetni készpénzben, vagy bankkártyával.
  • 5000Ft-ot meghaladó kosárérték esetén választható.

Kérünk, hogy kizárólag abban az esetben rendeld meg a kívánt terméket, amennyiben a csomagátvételkor ki tudod fizetni annak díját a futárnak! 

Amennyiben a vevő a kiszállított terméket nem veszi át, a sikertelen, illetve az ismételt kiszállítás költsége és a visszaszállítás díja is őt terheli.

A csomag újraküldését kizárólag a csomag eredeti ellenértékének és az újbóli kiszállítás költségének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani, jövőbeni vásárlásaidat pedig nem áll módunkban utánvéttel teljesíteni. 

Szállítás külföldre

Webáruházunkból elsősorban magyarországi címekre szállítunk, a szállítási költségek is erre vonatkoznak. Amennyiben szükséges, meg tudjuk oldani a külföldi szállítást is futárszolgálattal, de ebben az esetben a szállítási költségnél a nemzetközi tarifákkal kell számolnunk, ami a csomag súlyának a függvénye.

Külföldi szállításnál utánvétet nem tudunk beszedni, ezért a megrendelés végösszegét átutalással kell teljesíteni.

Ha igénybe kívánod venni a külföldi szállítás lehetőségét, akkor kérjük, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot email-ben.

SÉRÜLT CSOMAG

Kérünk, hogy a dobozt kézbesítéskor a futár előtt szíveskedj megvizsgálni. Ha olyan sérülést tapasztalsz a dobozon, mely a benne lévő áru károsodására utal, vetess fel jegyzőkönyvet.

Jegyzőkönyv hiányában nem áll módunkban térítésmentesen cserélni a küldeményt.

A megrendeléseket mindig gondosan csomagoljuk, hogy elkerüljük a sérüléseket. Ha kisebb horpadások, karcolások vannak a dobozon/borítékon, az még nem utal az áru károsodására, a csomag tartalma nagy valószínűséggel sértetlen, a csomagolás megvédte az árut.

JÓTÁLLÁS

Termékeinkre a Magyar Köztársaság Polgári Törvénykönyvéről szóló 1959. évi IV. törvény (Ptk.) 248. §-ában foglaltak alapján (a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet) alapján vállalunk jótállást.

A jótállás nem a szállítására vonatkozik, ezért kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedj megvizsgálni és esetlegesen a csomagon/terméken észlelt sérülés esetén kérd jegyzőkönyv felvételét.

Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni, a posta hibájából történő károkért felelősséget nem vállalunk!

ELÁLLÁSI JOG

Mindent megteszünk annak érdekében, hogy teljes mértékben elégedett légy az általunk forgalmazott termékekkel. Amennyiben esetleg ez mégsem így történne, az elektronikus kereskedelemben szabályozott 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján jogosult vagy elállni a szerződéstől.

Az elállási/felmondási határidő, a termék átvételének napjától számított 14 nap.

Az elállási/felmondási szándékodat tartalmazó egyértelmű írásbeli nyilatkozatot köteles vagy eljuttatni postán, vagy elektronikus úton küldött levél útján az ÁSZF végén található űrlap kitöltésével.

Az elállást követően köteles vagy a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy azt személyesen átadni nekünk. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt igazolhatóan elküldted a terméket a vállalkozásnak címezve.

A termék visszaküldésének közvetlen költsége a vásárlót terheli. Portósan (utánvételesen) küldött csomagot nem áll módunkban átvenni, azt minden esetben visszaküldjük a feladónak!

A termék beérkezését követően 14 napon belül visszatérítjük a termék értékét, amennyiben annak csomagolása kifogástalan (nem bontott).

A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazzuk.

Az elállási jog NEM érvényesíthető fehérnemű valamint egyedi megrendelés (módosításokkal kért termék) esetén!

Kínálatunkban fehérneműnek számítanak a következő termékek:
- Melltartó
- Bugyi
- Kombiné/Babydoll
- Trikó
- Body
- Hálóruha
- Pizsama
- Köntös
- Alsószoknya, Abroncsszoknya
- Zokni, Harisnya, Testharisnya
- Harisnyakötő, Combcsipke
- Harisnyatartó

A termékek eljuttatásának költsége a vásárlót terheli. Portósan (utánvéttel) küldött csomagokat nem veszünk át, azt minden esetben visszaküldjük a feladónak!

A termék árát csak a csomag visszaérkezése után fizetjük vissza, miután meggyőződtünk a termék épségéről! 

A visszatérítési idő 14 nap a termék megérkezését követően, oly módon ahogyan az fizetve lett.

Az elállást az ÁSZF végén található űrlap kitöltésével, email-ben vagy postai módon megküldve áll módunkban elfogadni.

PANASZKEZELÉS

A panaszokat email-es megkeresés esetén tudjuk orvosolni, melyre mi is írásban adunk választ.
A lehető leghamarabb, de legkésőbb 30 napon belül választ adunk. 

Amennyiben az egyeztetés nem járt sikerrel, a vásárló az alábbi szerveknél kezdeményezheti a vitás kérdés rendezését:

  • Székhely szerinti békéltető testületnél eljárás kezdeményezése
  • Bírósági eljárás kezdeményezés

VÁSÁRLÓI ELÉGEDETTSÉG


Fontos számunkra a vásárlók elégedettsége. Mindig szívesen vesszük a visszajelzéseket, akár email-ben, akár a webshop felületén leadott értékelés keretében.
Lájkolj minket a ​Facebook oldalunkon és kövess bennünket ​Instagramon is!

Elállási/Felmondási nyilatkozat

 

(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)

 

 

Címzett:
Lovaskate Webshop
Oláh Katalin Zsófia e.v.
2900 Komárom,
Kelemen László utca 12. 2./5.

 

 

Alulírott kijelentem, hogy gyakorlom elállási/felmondási jogomat az alábbi termék/ek adásvételére irányuló szerződés tekintetében:

 

 

 

 

 

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:

 

A fogyasztó neve:

 

A fogyasztó címe:

 

A fogyaszt aláírása:

(kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)